Veckans Boonie!

Jag tänkte att jag skulle lägga in den här omgången av Veckans Boonie idag med när jag ändå sitter här vid datorn.
Tar ju det lite lugnare på sommaren som ni kanske har märkt och är ute betydligt mer än jag sitter här.
Lite vila behövs ju ibland för annars tror jag att det skulle bli väldigt jobbigt om man skulle försöka sig på att sitta här jämt. Det skulle ju inte gå eller hur ?
Eftersom man faktiskt behöver göra vissa andra saker med och en del av dem måste helt enkelt gå före.
Nej nu använde jag ju ett fult ord , jag sa måste :P
Hur som helst så går jag igenom artbooks just nu men jag hittar inga fler för Veckans boonie så jag påminner er igen om hur man gör.
Ni gör en artbook på eran favoritboonie , skriver en lekfull text om den och skickar sedan ett meddelande till mig så väljer jag ut den jag tycker är bäst och lägger upp den här.
Priset är helt enkelt äran att er boonie får vara med och ni blir omnämnda som boonieägare med.
Det tycker jag inte är helt fy skam det :)
Så skicka meddelanden i massor när ni är klara, nej nu ska jag ut och se om talgoxarna får ut sina ungar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0