En fågel kvittrade

Trodde att jag gjort mitt bästa för att ta kål på alla rykten som finns om mig ute på MSP men
en fågel kvittrade till mig att det surrar runt ett envist ett om att jag skulle vara ebn hackare men
jag ber att få dementera och neka till detta.
Jag har ALDRIG i hela mitt liv hackat någon och skulle aldrig ens tänka tanken på att göra det heller
eftersom det är bland det falskaste man kan göra mot någon och man förstör ju för någon annan om man utför en sådan handling och det håller jag mig för god för att göra.
Har sett vänner som fått sina konton hackade och hur ledsna det blivit och varit utsatt för försök själv när folk försökt ta sig in på min mejladress däremot men jag skulle aldrig drömma om att hugga någon i ryggen på det falska sättet
Så det är defentivit inte roligt att få sådana anklagelser kastade mot sig heller :/
Nu vet ni i alla fall om ni hör några rykten om mig som skulle peka på något sådant att de INTE är sanna för det finns defenitivt ingen grund bakom dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0