Hejsan svejsan

Hejsan svejsan på er allihopa tänkte bara kolla läget här idag.
Sitter just nu och rensar upp lite på den här datorn vilket behövs ibland när man har saker på två ställen så man får lite ordning och koll på filerna.
Har varit ute på långprommis..gått 8 km sammanlagt , 4 km dit också gick jag hem med ...känns helt klart att man är otränad i benen nu men man har ju inte gått så mycket i sommar kanske som man borde ha gjort. Fast det får allt vara värt det såg både kanadagäss, grågäss och hägrar så visst kan man se en hel del fåglar så här års med även om man kanske får leta lite mer efter dem i all grönska också hittade jag en fjäder igen, denna gång troligen från en duva eller något andaktigt.
Fotade lite annat på vägen också som ni ska få se när jag kollat igenom bilderna men just nu laddar jag upp inför handbollen kl 16.
Min käre pappa kallade mig för handbollsnörd men jag tycker att det är en spännande sport att titta på och jag kan inte säga att det är nördigt om man ser OS och VM.
Dessutom så beror det ju också lite på hur man väljer att se på ordet men jag tycker då inte att det har någon positiv klang utan för mig är ordet nörd mer något som förekommer i negativa sammanhang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0