Morsning

Hejsan på er alla morgonpigga MSP:are där ute.
Ja inte bara ni då, hej på er resten som är i farten vid den här tiden med
såklart. Har i alla fall lyckats kliva upp i rätt tid idag men blir hemma igen
så förkylningen får läka ut riktigt.
Just nu låter jag som ett mellanting mellan en hes kråka och en gnu som har
stått på nosen i leran dvs småhes och snuvig.
Fast jag jobbar på att bli bättre i varje fall så vi får tro att jag är fri från den snart.
Nu är påsken också över för denna gång , hoppas att alla hade det riktigt bra och åt
massor av god mat . Lite av det som hör påsken till med andra ord och kanske blev det
en hel del äggätande både hönsägg och godisvarianten.
Håller i alla fall på att göra en ny design hit :) började på den redan innan påsk faktiskt men blev ju sjuk så hann inte göra den riktigt klar.
Så jag tänkte försöka jobba med den i helgen eller till veckan :)
Törs kanske avslöja att den går i mer min stil men mer säger jag inte än så..inte än i varje fall.
Utan ni får se när det är klart måste lura lite på hur mina knappar för kategorierna och det ska se ut med men resten är i alla fall nästan klart.
Idag ska ska jag mest bara ta det lungt i alla fall  och fortsätta att kurera mig , försöka snygga till lite här hemma och kanske blir det lite slappande framför tv:n med.
Annars tror jag inte att det händer något speciellt , kilar som vanligt runt och är sparsam och samlar så ni ser mig säkert ibland. I alla fall om ni loggar in på dagen , på kvällen är jag sällan inne numera eftersom jag blir så jagad och jag vill inte känna den stressen när alla ska dränka en med
vänskapsförfrågningar-kolla in biografin istället och acceptera det som står där.
Visst blir jag vän med folk men först sedan man har skickat medelanden till varandra ett tag och lärt känna varandra lite om jag tycker att det verkar fungera bra med samtalet.Man kan ju inte bli vän med totala främlingar eller hur ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0