En sak som jag vill veta

Det finns en sak som jag gärna skulle vilja veta hur man gör och det
är hur man kommer ner i kanten i chattrummen. Alltså ända ner i kanten
sådär som vissa gör. De allra flesta som jag stött på säger att man ska klicka
på sitt namn, dra ner till kanten eller till sina kompisar och trycka in mellanslag.
Jag har då provat en hel del metoder men ingen av dem har fungerat.
Så hur gör man då ?
Dessutom har jag också hört att det bara ska fungera på vissa datorer och det bara
vid vissa tillfällen.Tycker detta verkar konstigt att det bara skulle fungera för vissa och varför tar
de flesta betalt genom autos för att visa hur man gör ?
Det lär ju sedan ändå bara fungera medan man är inne i just det chattrummet vid det tillfället
och sedan inte igen och då känns det ju bara onödigt att betala eller hur?
Nej jag tycker man ska vara försiktigt med sådana där saker helt enkelt och inte gå på saker.
För jag tror till viss del att det är så att ju fler sätt som blir kända "scams" på sidan dessto svårare får de
som är oseriösa att komma på saker men de måste ändå försöka med något som de kan vinna något på själva.
Det är ju vad en scam går ut på, att lura andra.
Hoppas samtidigt att det ska bli just allt svårare att komma på sådana här sätt för det finns inga
fusk på MSP och känner man till någon som fuskar eller pratar om att göra det så ska man rapportera
eftersom det bara är onödigt och dessutom mot reglerna på sidan!
Imorgon kommer jag att påskpyssla lite då syrrans ena tös kommer hit :) men vad vi ska göra det får ni se sedan när det är klart.
Håller på att teckna lite som vanligt men är inte riktigt färdig med det heller så ni får ge er till
tåls med det men det är i alla fall på gång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0