Om ni undrar

Eftersom jag vet att många undrar och har frågat mig vad jag menar när jag bett dem att läsa min bio
så tänkte jag förklara det här :)
Bio är helt enkkelt ingen film utan det är en förkortning av ordet biografi och ni hittar den
om ni går in en annan användares rum.
STEG 1:


STEG 2:
Ni hittar den som första alternativet i den lila menyraden längst upp.
Valde att göra ett sådant här schema för att det skulle bli lättare för er att se vad de olika
symbolerna betyder men klicka nu på den första.


STEG 3:
Nu ska det komma upp en genomskinlig ruta med text som
användaren själv har skrivit. Med en biografi menas att man skriver om sig själv,
sådant som man tyckeratt andra bör känna till och veta.

STEG 4: Läs, jag tycker att det tillhör god ton att faktiskt åtminstone läsa igenom
biografin som folk har skrivit innan man skickar en vänförfrågan och får man
ett nej så behöver man faktiskt inte tjata, kalla den som sa nej en massa saker utan man kan
faktiskt bara acceptera nejet med

OBS! Jag har ingenstans skrivit att jag inte vill ha vänner ändå så undrar jag varför en del tror det.
Allt jag vill är att ni läser igenom min biografi och/eller kollar in här på bloggen först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0