Hejsan svejsan!

Hejsan på er alla ni läsare där ute som klickat er in just hit och hittat vägen till min lilla blogg. En del av er kanske brukar titta hit mer regelbundet för att se efter om jag har gjort några uppdateringar medan andra av er är här för första gången. Hoppas att ni allihopa ska hitta något som ni tycker om att läsa om, eller så kanske ni bara vill titta på fina kort , ja vilket som, hej till er alla.
Vi var nog många som blev snopna igår , för hur jag än försökte så fick jag inte in kanal fem så jag kunde se på fotbollen utan fick lyssna på radion istället.Undrar verkligen vad som hade hänt på ComHem som ställde till det för är det ekniska problem brukar ju trean också försvinna men igår funkade ju TV3 utan problem så det lutar mer åt något annat. Ja hur som helst var det väl synd att man missade showen fast då får man följa med på lite sportsändningar idag istället. Sedan verkar det som min dator har bestämt sig för att fungera efter kraschen med blåskärmar, peppar peppar så var det nog bara dammet det berodde på då till min stora lättnad för då behöver jag inte förlora något jobb jag gjort. Fast lite förlust blev det ändå i veckan då jag inte kan köra Sims 4 längre hemma hos mina förälsdrar, deras dator klarar inte av alla expansioner sedan Hundar&Katter kom så nu har jag avinstallerat det helt där och tänker gå tillbaka till trean där.Det blir smidigare att göra så eftersom man kanske ändå vill kunna spela med djuren och kunna resa till lite mer exotiska resmål! Så nu håller jag som bäst på att försöka ta ner så mycket jag kan till det spelet igen, men det är ju tur att en hel del av sakerna man hade ligger kvar på communityanvändaren man hade så det blir inte fullt så mycket jobb man behöver göra. Sedan kanske jag skippar att lägg in fullt så mycket CC som jag hade då jg spelade det, men vi får se vad jag kan få tag i också.
Theo är för lustig ibland då han tycker blomkålen är smasking, han äter lite och sedan släpper han den rakt ner i sanden också gör han något annat ett tag innan han plockar upp den igen och bär in den i huset.
Tittut!
Så här bär sig guldkornet åt då han inte vill bli störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0