Hejsan hoppsan!

Hallojsan på er alal bloggläsare där ute. Jag hoppas att ni har haft en riktig fin Alla Hjärtans dag så här långt. Det har i alla fall jag så här långt även om det inte hänt så mycket för min del men det är faktiskt bara skönt med att ta det lugnt. Håller ju på att återställa mina näringsdepåer efter allt som varit och det är först nu jag börjar känna att energin är på väg tillbaka. Sedan får jag ju se till att ta det försiktigt ändå så att det inte kommer något bakslag. Nej som sagt har jag mestadels kopplat av med skidåkning på tv, spelat en hel del Sims 3 och umgåtts med mina små guldkorn. Alright, jag kanske har skämt bort dem lite extra också har jag även skissat en del.Så någonting gör jag ju på dagarna ändå även om jag för tillfället bara går hemma och skrotar som vissa kanske skulle välja att uttrycka sig på men just nu är jag ändå nöjd så här. Även om det är att föredra att man hat ett jobb att gå till är det ju långt ifrån alltid som det blir så och då får man ju försöka göra det bästa av läget och hitta små glädjekällor ändå. Även om det inte alltid är lätt, tror jag man lär sig det mer och mer med tiden. För man måste ju få ihop något så när vardag som fungerar och efter allt som varit tror jag att jag börjar landa till sist och stå med båda fötterna på jorden. Det  har jag kanske alltid gjort så det är inget nytt det heller egentligen men det tar ju en viss tid innan man kommer till en del insikter om vad som är viktigt för en.

Timon var lagont sugen på att posera men till sist fick jag en bild på honom där han satt stilla.
 
Ariel nöjde sig med att sniffa in nallen medan...
Stuart bestämde sig för att försöka bli kompis med den, han som var rädd för tomten i julas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0