Morsning!

Oj nu har det visst gått en hel vecka sedan jag skrev här senast! Det hör verkligen till ovanligheterna men ibland blir det så. Händer det inget speciellt så kan jag faktiskt göra uppehåll mellan inläggen. Allt hänger på vad jag gör på dagarna fast nu har det börjat bli höstväder här så då blir det i alla fall inte så mycket fotande som annars. Idag har jag bara varit nere på stan en sväng och gjort lite ärenden. Såg att det regnade imorse så jag var åtminstone klok nog att ta den jackan som är regntät. Tur var väl det, för halvvägs nerför backen kommer det världens skur! Nu snackar vi slagregn. Så en del av mig förblev i alla fall torr. Resten kan vi diskutera men nu slipper jag lägga med de jeansen imorgon då jag ska tvätta :) och sockarna slipper också åka med ner till tvättstugan. Annars har jag som sagt inte gjort så mycket mer, pysslat, sett på TV och såklart spelat Sims 3 där det mesta går som simmarna själv vill som vanligt. Skulle ju göra en galen uppfinnare men istället så blev det Stuart Harper, en cowboy. Ingen aning om hur det gick till men det var min ena lilla guldgosse som inspirerade mig till att skapa honom.
Sedan har jag en fråga , är det någon mer ön jag som har blogg.se som har problem med att logga in? Ibland fastän jag skriver rätt info så kommer jag inte in utan lösenordrutan blir rödmarkerad och det går inte heller att trycka på knappen där man loggar in. Jag får i regel vänta tills jag får upp den andra rutan där man också kan fylla i login innan den släpper in mig!
 
Så här såg hans lilla hus ut från början
Som sagt, han skulle bli uppfinnare men när han valde intressen själv så föll han för hästarna och jag ville ju inte vara elak mot honom.
La till ett garage åt honom på tomten, än så länge fattas stallet , trädgården och hage.
Ändrade lite i planlösningen mot för hur huset såg ut från första början och nu ser det ut så här. Sedan fick han också två mindre odlingslotter på vardera sida om entrétrappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0