Hejsan hoppsan!

 
Hejsan hoppsan på er alla glada bloggläsare som kollar in just här. Nu har det gått några dagar sedan jag skrev igen . Fast det är ju lätt hänt att det blir så då det kanske inte händer saker jämt i livet. Utan man har ju helt enkelt en grå vardag som flyter på i sakta mak. Dock så ska man vara väldigt tacksam för det också för det kan lika gärna ändras så fort. Fast det blir ju kanske inte så intressant att läsa om i längden men det beror ju på vem som läser förstås. Nej nåja nog pratat om den saken. Här börjar det i alla fall bli höstlikt och de senaste dagarna har varit gråa, kalla och lite småregninga. Det är sådana dagar då man helst inte går ut-om man inte måste.Speciellt skönt är det att slippa då man har det som mig- tror mer på att det är ännu en infektion i kroppen. Nåja det är bara att härda ut, den försvinner ju förr eller senare. Fast lite frustrerande kan det bli då man vill göra en massa saker men känner att man inte har något flås men det är just då det brukar vara viktigt att man är försiktig med så det läker ut. Man får inte sätta igång för tidigt.Så det blir heller alltså inga stora pysselprojekt för tillfället utan jag knåpar på lite då jag känner att jag orkar med att rita och spela Sims 3. Min senaste familj har faktiskt flyttat. Ja jag fick inte ordning på taket på deras hus så de fick köpa en annan tomt men jag utgick från de gamla ritningarna i alla fall.
Så här ser deras hus ut från yttersidan. Här hade jag inte hunnit få fönstren på plats ännu.

Hade egentligen bara planritningen från våning I att utgå från det gamla huset som ni ser innehåller den
kök med öppen planlösning än så länge, ett badrum samt ett rum som nu får vara en kombinerad plats för träning och forskning.
På plan II har de än så så länge sovrum,,finrum,korridor,entrérum samt ett till fullstort badrum
Plan III består av ett enda rum med tillhörande badrum. Här bor tonårsdottern Erin som gillar att skriva och dessutom tycker det är spännande med rymden.
Hon är ju inte så intresserad av hästar egentligen, det kan väl med lillasyster April bli i framtiden som gillar country men hon kunde inte motså att försöka hälsa på den här vildhästen som gick förbi huset
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0