Äntligen!

Nu ska ni få se vad jag suttit ochh jobbat med ikväll. Började klura på hur det egentligen fungerade med att göra en tatuering till Sims 3. Provat på det förut men utan större framgång. Efter att ha gjort några misslyckade försök igen där det blev fel med lagrena i Photoshop verkar det som om jag nu äntligen har fått till det. Det tar nog ett tag innan man lär sig göra mer komplicerade saker. Är dock glad över att jag äntligen lyckats med en del av processen i alla fall. Så får jag pröva mig fram när det gäller resten men nu är jag en bit på väg åtminstone. Har ju länge tyckt att det funnits alldeles för få tatueringar att välja mellan och inte heller finns det så många att ladda ner där ute. Framför allt så har de motiv jag velat ha aldrig funnits. Så då är ju bästa sättet att fixa dem själv, inte sant ? Ingen annan vet ju heller faktiskt vad man vill ha. Har dock lite funderingar också på vad jag ska göra härnäst så det märks väl hur det artar sig. Dessutom så har jag känt att jag haft mer ork ikväll till att göra saker , mer ork än på länge så peppar peppar man kanske är på väg att bli frisk i alla fall. Klart jag vågar ju inte ta ut något i förskott, verkligen inte då det här har varit så segt men förr elller senare måste ju bakterien flyga sin kos tycker man, kanske hjälper med rena hot om VC(Vårdcentralen) ibland ?Vi får väl dock se nu då om jag kan få sova som vanligt också.
Här har ni alltså en bild på resultatet. Använde mig av Tattooinator som finns att hämta på modthesims om ni är medlemmar där och Photoshop CS. Om ni vill så kan jag förklara de olika stegen närmare i ett inlägg men jag rekomenderar att ni tittar på Youtube då det var så jag hamrade ut de frågetecken jag hade och kom ihåg att vara noga när ni ska spara så det blir i rätt format också.
Mycket stort lycka till med skapandet!/Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0