Tjoff

Hejsan och tjoff på er.Nu har det blivit dags för världens största lilla trollkonstnär att kidnappa en bit av mattes blogg igen(hehe). Dessutom så är jag faktiskt inte bara bra på att trolla, jag är tyngdlyftare också. Fast i natt när jag skulle lyfta huset så fastnade jag bakom det och hjulet. Då var det all bra tur att matte hade hört mig böka och kunde komma till min undsättning. Så ibland är hon faktiskt bra att ha den där stora konstiga, hårlösa primaten. Ja en kalufs har hon ju på huvudet förstås och kommer jag åt så är hennes hår roligt att leka med. Fast nu kanske hon har lärt sig att inte ställa in mig i mörkret förrän hon ska göra natten. Vad tror ni ?
Att jag sedan välte huset nu på morgonen med kan jag råka glömma nämna. Matte såg det och skrattade när hon ställde det på rätt köl igen men oh så praktiskt det var att ha någonstans att gå in igen. Nej nu har det blivit hög tid för mig att gå och nanna men på återhörande/Meeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0