Kensington/Medina

Egentligen så hade jag ju flyttat ut den här kategorin från bloggen eftersom jag kände att den inte riktigt passade in här längre. Nu har jag dock bestämt mig för att flytta tillbaka den in hit eftersom den är en så pass stor del av mig. Sims är ju också ett slags spel så då blir det ju mest naturligt ändå att jag bloggar om mitt spelande här istället. Alltså så tar jag bort Simsbloggen helt igen istället också får ni läsa här, kanske blir roligare och mer blandat också. Hur som haver fick jag ju göra om kvarteret eftersom spelet la ner. Nu vet jag att jag inte ska hålla på att växla för mycket mellan Sims och Windows heller. Fast nog dividerat om det då jag trots allt har börjat komma igång igen. Dessutom har jag fått ändra en del då det gäller Claire. Numera jobbar hon som ingrediensansvarig och är tillsammans med Theodor som har en dotter Palmira. Eftersom tösem och Claire verkar komma bra överens med så tanken är att de ska få flytta ihop så småningom alla tre.
Vet inte om huset kommer att se ut så här när jag är klar, blev inte riktigt nöjd med det så jag får ta och sätta mig och skissa på en ritning på något som passar dem bättre men de måste ju börja någonstans i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0