Simsat

Nu ni har jag varit ute och Simmat här hemma igen. På djupt vatten såklart dessutom. Skämt och sido så fick jag ett ryck och laddade Sims 3. Det är ju inte alltid jag har inspiration för att spela utan då får man passa på när den dyker upp. Upptäckte till min stora förvåning att jag nog har en del jobb framför mig sedan jag började om senaste gången. Hur som haver så fick jag i alla fall lust att göra ett nytt hushåll i ett lite annorlunda kvarter än jag normalt brukar jobba med. På päronens dator har jag ju lyckats göra flera häxor i rad, men här hemma hade jag faktiskt inte en enda sparad. Sagt &gjort..här är hon fröken Kim McKennan. Som ni ser försöker hon balansera upp det lite mer moderna med det mer traditionella, Det gör hon såklart på sitt egna lilla vis. Hur det lyckas är en helt annan femma.H
Här är hennes lilla krypin. Än så länge ser det inte så häxlikt ut, jag vet men vad det lider lär det ske vissa framsteg. Även om jag tror att hon ska få flytta sedan då hon får råd så får det här helt enkelt duga att börja med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0