Hernandez AB

Nu så här tänkte jag ge er en liten uppdatering vad som händer på fronten kring familjen Hernandez. De är en av de familjer som jag oftast spelar på helgerna då jag ägnar mig åt Sims 3. Eventuellt är det också så att det är en av de familjer jag spelat längst med. Fast ibland är det ett mindre företag att få Maya&Youssef att hinna med allt. Det är en stor tur tror jag att båda två arbetar hemma. Med tre barn och ett fjärde kanske på väg..hoppsan försa jag mig lite nu?
Hur som haver så är de två fortfarande lika kära som de var i början och de glömmer lätt bort omvärlden när de umgås både på tu man hand och med barnen. Ibland blir det dock för rörigt hemma och just nu befinner sig det lyckliga paret på en resa i Egypten. De funderar på att skaffa semesterhus där eftersom Youssef ju kommer därifrån, dessutom har Maya lärt sig uppskatta det främmande landets natur. Fast vad tror ni hon lyckades med igår ? Jo hon satte eld på tältlägrets kök med hjälp av en raket. Inte att rekommenderad alls för brandkåren kom aldrig utan det blev så att hon och Youssef fick hjälpas åt med att släcka eldsvådan istället. Så de tog kanske det där med att samarbeta i ett förhållande till en ny nivå, de släcker bränder också. Det kan man verkligen kalla för ett dynamiskt par eller hur ? ...med andra ord dit den ena går följer den andra oftast efter. Och Youssef flörtar med andra men det tycks inte bekymra Maya så mycket, kanske lite men de pratar om det och sekunden efter är allting som hände innan lika glömt. Så jag tror det tyder på att de har en väldigt bra relation i grunden. Sedan är det alltid lika festligt att tänka tillbaka på då de först hade träffats och kom ihåg, de gifte sig på toaletten!
Tror dessutom att det är den faktorn som gör att de är så roliga att hälsa på, man vet aldrig vad de hittar på. Det gör att spelat blir än mer underhållande och svårt att slita sig ifrån. Så det kanske är tur att jag bara kan spela med dem på helgen för annars undrar jag om det inte blivit så att jag hade fastnat totalt. Har dock ett par hushåll hemma också som har blivit andra favoriter men fortfarande är det familjen Hernandez som engagerar mig mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0