Separationsångest

Tror jag har börjat lida av det .
Eller i alla fall en släng av den åkomman inför kvällens avsnitt av Broadchurch. Visserligen är det avsnitt 6 av åtta så det är två stycken kvar men det känns ändå för lite.
Tänkte först bara ge den en chans så jag kollade på första avsnittet men jag fastnade verkligen för den.
Själva handlingen är verkligen tragisk men inte så lite spännande & man måste fortsätta se för att få veta hur det ska gå.
Nyfiken i en strut som jag är läste jag mig igenom manusen på de två sista avsnitten på säsong ett..men jag kan säga att den ändå är lika bra fastän jag vet hur det går. Hoppas verkligen att det blir fler säsonger...öppningen finns ju för det och vad kan man säga om Olivia Coleman(Ellie) och David Tennant(Alec)s prestationer i de två viktigaste rollerna.Jag säger bara hatten av för dem hur äkta de har fått det att kännas!
Om det kommer en fortsättning så lär det bli tufft att nå samma klass men man vet ju inte om Alec &Ellies vägar korsas igen..det känns i alla fall som de kommer att göra det.
Har ni inte sett Broadchurch än så tycker jag att ni inte får missa det lilla som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0