Hejsan på er!

Hejsan hoppsan på er !
Idag så känner jag mig fortfarande sådär obeskrivligt glad.
Kan inte riktigt förklara varför eller om jag blivit biten av en musikalbacill igen. I varje fall så får jag inte Defying Gravity ur hjärnan utan går och trallar på den lite smått sådär. Så man kan verkligen säga att jag helt oväntat fått en till favoritlåt.
Annars har jag lyckats med konsten att sälja en MLP plus att jag fått bud på tre andra som jag också haft till försäljning. Så det känns kul att det varit sådant intresse för dem ändå och mjo jag hittade den som hade rymt för mig. Hon hade hoppat ner i en låda.
Busig ponny man har ;)
Hur som helst så tänker jag försöka spela lite Sims idag igen :) måste ju ordna en del åt Melinda. Hon kanske får ett bidrag till i alla fall så jag kan fixa till hennes gård klart också ska hon få skaffa en häst tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0