God morgon på er!

God morgon på er alla.
Jo det är faktiskt förmiddag och morgon än.
Idag funderade jag verkligen på om jag skulle behöva kliva upp ur sängen. Gråtrist väder och lite sådär småregnigt i luften.
Fast jag tog mig upp i alla fall men visst märker man att det ändå börjar gå mer&mer mot höst sådana här dagar.
Men det är ju lite mysigt med höstmörker med för då får man tända ljus på kvällarna och riktigt kura inne i rusket.
Håller ju på med en del små projekt med :) Skissade på en sak under fikat idag som kommer in här sedan när jag blivit klar med den. Klart är att jag är nöjd så här långt. Sedan intygade min pappa om att jag INTE ska bli elektriker i helgen *skratt*.
Hade glömt att ta bort höljet till transformatorn men nu fungerar åtminstone elen i en del av det lilla huset :)
Har dessutom gjort stora framsteg i både kök och badrum men så är det nog smart att köra på upplägget att man gör ett rum i taget.Lovar att det kommer att bli stor skillnad när det är klart. Har dock inte riktigt bestämt mig för vad som ska hända med det. Tänkte först ge bort det men ingen av systerns flickor tycks så värst intresserade av att hjälpa till med det. De kanske är för små för att ha något tålamod till pyssel av den graden än. Är ju rätt mycket detaljer som ska fixas till så det kanske får bli kvar hos päronen så länge.För nu när jag fixar i ordning det vill jag ju inte att det ska förstöras...
Så vi får se helt enkelt. Dessutom har jag bestämt mig för att göra om en kategori här ..nämligen den som handlar om mina modellhästar. Har ju en separat sida för dem med men det känns bättre att ha allting samlat här på ett ställe.Håll utkik efter Stuteri Norrskenet bland kategorierna om ni är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0