Morsning

Morsning på er alla glada och trevliga MSP: are där ute.
Känner mig faktiskt ritktigt positiv och glad idag, än så länge i alla fall:)
Fast det kan bero på att jag kommit in en fas där jag har lust att pyssla en massa och det
får mig alltid att må bättre oavsett vilket humör jag varit på innan.
Så det är en bra sak.
Tror ni som känner mig vet att jag brukat vara glad för det allra mesta men jag
är också lite av en humörsmänniska. Naturligtvis så hjälper ju också solen till att göra en gladare :)
Påminner er en gång till om min tävling :) rösta på den snyggaste vår-looken nu...men ni kanske inte vill ha någon present?
Vad vet jag ? tänkte också passa på att medela att jag under dagen kommer att göra looks åt slumpvis valda personer i chattrummen och bland mina vänner så håll utkik bland era lookar så kanske det dyker upp en Style by Connie under dagen .
Man vet aldrig så noga men tjata inte på mig för då får ni ingen.
Varför jag gör det här?
Bara för att jag tycker att det är roligt med MSP och att få klä ut figurerna lite :)
De bästa lookarna jag gör kommer senare i eftermiddag eller i kväll att finnas med här på bloggen :)
Så missa inte den här chansen att få bli omnämnd här *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0