Förargad

Alltså vad är det med vissa ?
Fick den här kommentaren av en anynom läsare på bloggen idag:

du kan nt va så säker på att allt som du säg e rätt , det e din dator isf.
ba för att man betalar VIP så ska man nt få allt begärt av dejj , du tror tiep att OVIPARE ska ha nån potta på huvve , nejj!
OVIPARE , borde endå få lite fina kläder och vi vill nt att du ska skicka dina åsikter , så att OVIPARE ska han nån lagg sida.Sen om du tkr så där om VIP sluta köp det då , du klaga ju bah .

Jag blir så förargad när folk skriver vissa saker speciellt sådana där. Man kan faktiskt ta reda på fakta först innan man häver ur sig saker.Hur smart är det  att säga som ovan om man inte vill att jag ska klaga mer?
Nej inte speciellt, det är dessutom många FLER än jag som har problem med att sidan är seg och laggar för dem så nej det är inte min dator(provat på andra och det är samam fel där efter en stund)
Och vad menas med att jag säger något om de som är OVIP det fattar jag inte för jag kommer abolut inte med några dumma ord om folk :/ det hör liksom inte till min personlighet att säga taskiga saker om folk.
Sedan står jag vanligen för min åsikt så det kanske är det som gör att folk missuppfattar mig ibland
men för den skull har ingen rätt att slå ner på mig på något sätt. Bara så ni vet det.
Kommer ni med personliga påhopp, könsord eller liknande riktat mot mig leder detta endast till rapportering!
det jag har sagt om VIP är att priset borde sänkas så att fler ska få ha råd att köpa, är det också helt fel tanke eller ?
Nej lägg ner med att vara elaka utan försök vara trevliga och respektera andra så blir MSP en bra sida i fortsättningen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0