Bloggdags:P

Då var det bloggdags igen.
Antar att ni väntat med spänning på det här.
Avslöjade ju redan igår att jag skulle göra lite annat än jag brukar under dagen.
Det har jag också gjort :)
Varit social av mig och bakat cupcakes med Powersaga :P när hon ändå har sportlov och jag är ledig några dagar.
Tycker ju om att pyssla med så vi provade panduros två mixer , den ena på cupcake smeten , den andra på smörkrämen.
Resultatet? Eller i alla fall en del av det :) Missade med frosting på några ställen men den började ta slut där så det är därför annars blev resultatet faktiskt farligt gott :P
Så det här kan nog hända fler gånger men inte än på ett tag fast nu vet man ju att det fungerar.

Kommentarer
Postat av: Galadriella

Har själv kollat in de där cupcakespaketen på Panduro, men var lite skeptisk. Hur smakade de? Ett annat tips är att göra cupcakes av fimolera. Smakar nog tyvärr inte så gott men man kan göra urgulliga smycken :)

2012-03-24 @ 01:30:12
Postat av: Connie

De smakade faktiskt helt okej :)

Enda felet eg var väl att de blev lite hårda när man gräddade men det kan man ju lösa genom att ta ut dem tidigare :)Frostingen var iaf jättebra

Jo det har jag också sett att man kan :P fast vi skulle ju äta dem och jag tror inte heller lera är så gott :P

2012-03-24 @ 11:42:50
URL: http://mspbubblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0