Tokig?

Nej jag har inte blivit spritt språngande galen och raderat mina booniesar.
De ligger bara i väskan för tillfället på grund av att jag tycker det blivit en smula för jobbigt med allt folk som springer in til mig för att tjäna starcoins.
Visst jag bjussar gärna på den möjligheten till alla er som är snälla&schyssta mot mig och accepterar när jag säger ifrån.Det jag däremot inte gillar är när en del kallar mig saker som inte lämpar sig att skriva här eller när ni tigger saker fast jag sagt ett tydligt NEJ.
Dessutom är det väldigt störande när majoriteten ständigt tjatar om att få bli vänner med mig.
Vad är det svåra med att läsa endera biografin eller här på bloggen ?
Jag vill gärna ha vänner MEN jag vill att ni accepterar att jag helst lär känna folk innan via meddelanden.
Sedan kan jag inte säga vad ett tag är , hur länge man ska prata innan och jag blir ändå bara vän med de som jag vill lära känna bättre.
Till er som tycker att man får tåla lite när man ger sig in på ett online spel vill jag skriva så här:Spelet har regler som också ska följas glöm inte det!
Så det är inte för att vara elak som jag har valt att göra så här utan för att jag vill ha ett litet
break från allt folk.
Kommer ju dock att vara inloggad och pyssla med mina boonies fortfarande och jobba med nya grafiken hit som inte är riktigt klar. Så vill ni mig något under tiden är det bara att ni skriver ett litet meddelande så svarar jag om sidan inte får för sig att lagga allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0