Jag har inga vänner..123 bli min vän

Gick ni på den?
Nej nu skojade jag bara men ni har väl sett de som går runt i chattrummen och säger
sådana här saker. Visst att de vill ha vänner MEN jag kan tycka att det är lite irrterande och påtvingat
när man går runt och säger sådana saker. Vad tycker ni ?
Man kan faktiskt inte bli vän med allt och alla och fastän de flesta som känner mig säger att jag är väldigt snäll
får jag ändå gång på gång också höra hur hård och elak jag är vilket gör att jag tar illa vid mig för det är en
beskrivning jag inte alls kan känna igen irl då jag faktiskt sällan säger ifrån om jag inte direkt känner att något
är helt fel. Fast ni ska veta att jag alltid säger vad jag tycker om någon frågar saker och oftast står jag för det som jag svarar med men det kanske kan misstolkas som elakhet?
Vad vet jag om det här ?
Måste i alla fall be er att fundera för jag tror att ni skulle tycka det vore väldigt jobbigt med om alla bombade er med vänförfrågningar och om ni knappt kunde gå in i ert rum på MSP för att så många jagar er utan ständigt ska fråga saker även om jag tiex säger att jag matar djuren.Sköter jag mina boonies vill jag vanligen vara ifred för annars tar det bra längre tid, har ju ändå 34 stycken så det tar ändå en tillräckligt lång stund utan allla som tjatar.
Deeutom så har jag ett flertal gånger bett er att skicka mejl , eller meddelande istället om ni vill kontakta mig men hur många gör trots allt det ?
Nej istället känns det svårt att få en syl i vädret utan det känns som jag blir kvävd under alla andras förfrågningar och förväntningar..nej tack jag gör bara det jag VILL och har lust till acceptera det tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0