Maken till fräckhet

Bara undrar sa jag att jag tänkte sluta på MSP eller ? någon tolkade i alla fall mitt senaste inlägg som så och var genast framme med ett gamaktigt mejl; snälla kan jag få din gubbe?
SVARET som lyder är nej jag tänker inte sluta och annars hade det ändå varit NEJ om jag skulle tröttna så får gubben bara stå eller så får några jag känner irl dela på den.Nu behöver ni varje fall inte känna er oroliga eftersom jag aldrig skulle kunna tänka tanken ens.
Skulle sakna alla guldkorn och för att inte tala om alla mina små , luddiga, fluffiga och söta boonies!
Om in har glömt läsa min biografi så nej jag vill inte ha någon bästis på MSP heller,sluta att påstå att ni går i samma klass(för jag går inte i skolan längre) och sluta fjäska och försöka ställa er in.

Kommentarer
Postat av: Jellini (nelly)

Jag tycker du har rätt connie jag vill gjärna ha dig som vän men när jag frågar så svara du inte eller så är det för att du inte vill bli min vän

2011-10-07 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0