Nu har mattes lilla krigarhjärta somnat

Nu har mattes lilla krigarhjärta äntligen fått somna in. Jag hade det på känn redan igår kväll då han verkade blivt så mycket sämre men någonting annat var ju inte att vänta, jag förstod det redan när jag märkte den där första knölen innan jul. Tänk att man kan bli så fäst vid ett litet djur men man får ju så mycket tillbaka när man har de små liven hos sig& nu kommer det att bli sådär jobbigt tomt ett tag framöver då jag måste prioritera min egen hälsa men oj vad jag kommer att sakna mitt lilla guldkorn och tårarna rinner när jag tänker på alla de där äventyren han hittade på& gladde mig med men det var sådan han var och hanväntade faktiskt med att släppa taget tills jag fick titta till honom nu på morgonkvisten men nu är han alltså borta och en stjärna till har tänts på himlen om man vill tro på det,
Jag kunde i alla fall inte fått en bättre hamster eller hittat en sång som passade honom mer:
https://www.youtube.com/watch?v=kVswIdRk_OE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0