Jag ser det snöar!

 
 
Tänk så fort vädret kan växla.
På bara några få timmar så kan det verkligen helt förändras.Från det att jag vaknade imorse till att snöbyarna nu har dragit in då jag tittar ut genom fönstret. En sak vi inte kan klaga på i vinter är i alla fal bristen på snö :) och det tycker jag är skönt, att vi faktiskt även längs efter kusten får massor av det där härligt vita. Fast samtidigt blir det även lite opraktiskt när man ska ta sig ut och det ligger snöhögar eller snövallar överallt men bor man norrut så får man ju lära sig leva med det också frå man tänka på att det är nu som naturen håller på att ladda upp sina batterier. Fast egentligen var det inte väder och snöförhållanden jag tänkte blogga om idag heller men jag kom att tänka på det när jag tittade ut i yran.
Egentligen hade jag tänkt börja allt med att säga GRATTIS till handbollskillarna för deras seger igår, maken till spännande match har jag då aldrig sett men oj vad de måste ha haft problem att höra varandra i det där oväsendet som var på läktarna, illar personligen inte publik som sitter och buar åt sina motståndare men det kanske bara är jag som tycker att sådant beteende är osportsligt men jag är ju mer van vid ridsport och trav där åskådarna brukar vara lite mer städade än så. Sedan har jag totalt glömt bort att lägga in de senaste bilderna på ett visst guldkorn ås det tänkte jag också passa på att göra eftersom vi har haft julgransplundring här och städat ut julen, nästan helt och hållet i alla fall. Det är väl någr små saker kvar men de försvinner då jag ska byta sängkläder nästa gång.
Har man ingen riktig gran att plundra , då får man ta till USB granen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0