Hejsan. eller moff på er!

Haha ! Nu är det jag Theodor som har ordet. Det är väl kul när jag lyckas springa till tangentbordet innan min matte hinner med i svängarna, hon är ju för långsam av sig ibland. Som en snigel i slowmotion kan man säga att hon rör sig ibland men samtidigt så ger hon mig massor av god mat så jag kanske ska hålla mig väl med henne i alla fall & jag visste vad jag gjorde när jag charmade henne i butiken den där dagen. För det var klart inte kunde hon gå ifrån världens charmigaste dammråtta eller kan man ? Nej det är omöjlgigt så tänk inte ens den tanken. Jag har visserligen inte någon vidare syn, nej fast jag hör utmärkt och känner en massa spännande dofter så ni kommer helt enkelt inte undan utan jag hittar er ändå på något sätt med mina superhamstersinnen!Så vem jag är då..det måste jag ju få berätta nu då jag varit bofast här ett bra tag, ja faktiskt så har jag vvarit hos matte i snart ett år så det börjar bli dags fö mig att ta över bloggen *smirk* 
Jag är ett genomsnällt litet guldkorn som hellre går på spännande äventyr i den stora vida världen än sitter och myser i soffan.Det är liksom inte riktigt min grej utan jag älskar mer att åka med i traktorvagnen eller att läsa spännande böcker borta i bokhyllan. Har sett att matte har en hel del av Nora Roberts men jag föredrar nog att kolla i de där böckerna om natur som hon också har! Ni kan kalla mig för Theodor Kallifatides, det brukar matte göra när jag sitter och förkovrar mig bland bokhögarna. Jag kanske får börja sätta igång med att skriva en novell eller vad tror ni, det kanske skulle vara spännande att läsa ?
Jag kan ju annars skriva något om psykologi och försöka förklara för matte varför jag ogillar hennes stackars pappa när han på intet sätt har gjort mig något ont , men det är väl rätt naturligt tror jag att man kan ha svårt för konkurensen från andra hanar. Speciellt de som är mycket större än en själv. Fast nu ska vi inte låsa fast oss vid den tanken, nej istället vill jag visa upp några nya foton som matte har lyckats med att få på mig.Hon är för snabb med den där kameran ibland!
Jag har inte rikigt fattat vad de där konstiga bollarna som ligger överallt ska var bra till. Matte säger att man ska leka med dem men hur?
 
 
Nu drar jag iväg!
Inte konstigt att man varit lite avvaktande till att bekanta sig med de där stora fyrbenta sakerna som matte har ståendes lite överallt.
Fast den ena svarta som står ute i hallen han är rätt okej ändå att snusa på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0