Halljosan på er!

 
 
Hejsan och välkomna till er alla in på min lilla blogg. Nu är det början på mars men det känns som att våren ändå kommer lite för fort i år. Precis som det hade börjat snöa nästan så kommer värmen och man får anstränga sig för att inte bli blöt om fötterna när man går ut.
Man kan säga att det är ena aprilvädret fast redan en månad för tidigt faktiskt. Fick man önska sig nåsot nu så skulle ändå värmegraderna kunna få hålla i sig men risken är ju att det fryser på någon natt och blir snorhalt överallt. Nog nu om den skiftande väderleken och över till något helt annat nämligen till guldkornen. Theo tar verkligen stora kliv framåt för varje dag nu och han verkar vara en underbarl liten mysig kille som gärna klättrar omkring i soffan. Och han tar för sig allt mer, fast att bli infångad är långt ifrån någon höjdare utan då kan han fräsa till men han går samtidigt med på alla konstigheter matte hittar på. Så jag har verkligen haft tur med honom redan från början lkänns det som samtidigt så har Ariel blivit tvärgammal eller om något har hänt, svårt att säga men vi tar det dag för dag i varje fall också får jag njuta av att få dessa små mysstunder med henne med henne istället. För även om det känns ovant att kunna sitta med henne sådär så samtidigt vet man ju att de har en begränsad livslängd de små liven och  när de är äldre kan man inte göra så mycket mer än att ta vara på varje stun och så länge jag ser att hon går ut för att göra sina behov även om hon mestadels ligger och sover så tycker jag ändå att det känns bra på något sätt för jag vet ju hur bra hon haft det här hos mig.
Den senaste vinteranpassade datormusen Theo 2017 orginal?
Alla små guldkorns favoritställe för putsning ute i hallen.
Nej konstigt inget gnällande ljud nu heller ?
 
Nyfiken i en strut ...så tittar en liten Theodor ur hinken ut!
Jasså är det där du har all den goda maten matte får jag smaka ?
Klart man måste få inspektera soffan, men sedan får matte allt städa, men jag menar man måste ju lämna något spår efter sig så man hittar vägen tillbaka.
 

Kommentarer
Postat av: Karolina Nilsson Grenabo

Åh vilken liten sötnos! :)

2017-03-02 @ 13:55:39
URL: http://grenathegreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0