Hejsan igen!

Hejsan igen på er alla ni som vågar er på att kolla in hit på min lilla blogg. En del av er kanske tillhör den lilla skara som regelbundet brukar se efter vad jag har för mig och några andra kanske hittat in hit för allra första gången. Oavsett varför ni klickat så hoppas jag åtminstone på att jag inte skrämmer bort er med allt jag skriver. Jag vet att jag kanske upprepar mig emellanåt men det blir lätt så när jag skriver mer ofta så ibland går det lite längre tid mellan inläggen och ibland så kommer flera på en och samma dag. Det beror helt enkelt på hur mycket lust jag har att skriva eller om det har hänt något roligt eller kanske spännande på sistone. Fast ja det där vet ni ju redan om. De senaste dagarna har temperaturen i alla fall gått ner lite ute & vinden fläktar skönt så jag har passat på att ta ut Theodor en liten stund varje dag för att han ska få springa av sig i gräset.Det är så kul att kunna studera honom och jag tror faktiskt han kan få gå lös ibland men det gäller ju att man har stenkoll på allt han hittar på. För han är verkligen full av äventyr min lilla kiille och igår kväll lyckades han till och med finta mig och försvinna i hallen. Jag trodde att han hade klättrat över brädan och lyckats ta sig bort till köket men när jag gick dit för att lyssna var det helt tyst. Gick tillbaka ut i hallen och vem tror ni sitter nöjd ovanpå skohyllan där han har klättrat upp på en av mina gummistövlar som står på det övre planet?
Tittut vem gömmer sig i transportburen?
Första gången jag sett honom äta något ute, ananrs brukar han vara för upptagen.
Theodor på äventyri det höga,höga gräset.
Stora killar behöver inga selar, de kalrar sig fint på egen hand men nog är det bra att matte finns nära ibland.
Vissa ljud är läskiga som skriande måsar och då kommer man sättandes till matte i högsta fart och vill upp
Full rulle är det som gäller här, ska matte få en bra bild framifrån...ja då får hon allt skynda sig.
Vad säger ni , blri den här pallkaragen bra att bygga mitt nya bo bakom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0