Hejsan på er!

Hejsan på er alla ni läsare som av en eller annan anledning har valt att klicka er in hit på min lilla blogg. Upptäckte till min förskräckelse att det på nytt har gått en vecka igen sedan jag senast postade ett inlägg så nu kan det ju kanske vara dags för det igen, nu då semestern börjar gå mot sitt slut. Och det har verkligen varit en kanonfin sommar måste jag säga, kanske inte så varm enligt vissa men jag tycker att det har varit många fina dagar att ta vara på .Det hade dock inte skadat med lite mer regn för växlighetens skull & det är ju hemskt då man ser den extrema torkan som råder på många andra ställen ute i Europa. Nej jag är faktiskt med andra ord väldigt glad att jag får bo där jag gör. Nu skulle jag kanske inte bara skriva om vädret i dagens post men jag tycker att det är ett bra ämne att börja med. Nu i sommar har ju alltså visserligen molnen dragit in ibland men det är sällan de har gett ifrån sig någon nederbörd utan oftast har de seglat över också har solen börjat skina igen på bara en liten stund.Ovädersmoln kan ju visserligen vara spännande att studera , det tycker även jag men efter att ha upplevt ett par otäcka saker så är jag inte alls lika förtjust i åskan längre. Regn går bra men mullret gör att det kryper i skinnet på mig och är jag hemma hos föräldrarna som bor i villa dras alla kontakter ut eftersom blixten grillade ett moderkort en gång då den slog ner i backen utanför rummet där datorn står.Så nog ska man ha respekt för naturkrafterna.Det ska man.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0