Rafiki har vandrat vidare

Stort sorg idag och tomhet i hjärtat, lilla fina luddtassen Rafiki har somnat in för gott. Märkte redan igår morse att något var fel då han hade ögon stängda på morgonen och verkade slö , han kom inte ut som han brukar och reagerade lite på när jag höll i honom. Satt med honom i soffan men han blundade hela tiden och sökte sig nära mig. La ner honom i buren i sitt hus och då pratade han lite men han verkade fortsatt svag. Fina lilla prinsen som varit så snäll från första dagen...och nu finns han alltså inte mer. Han kommer tt begravas tillsammans med Timon senare i vår men just nu känns det bara så oerhört tungt och tomt.Tänk att man blir så oerhört fäst vid var och en av dem på så kort tid och på något sätt kändes det som vi ju fortfarande höll på lära känna varandra också händer det här... som egentligen inte SKA hända. Fast det är ju lätt att säga också men faktum är att den här dagen brukar vara en turdag för mig normalt men så blev det alltså inte i år.Så kort tid fick han hos mig ändå så fick jag lära känna en så liten och underbar kille!  så det kommer att kännas konstigt att bara ha Ariel ett tag framöver men jut nu får det nog ändå bli så och jag kommer att sakna Raffe precis lika mycket som jag har saknat mina andra killar då de vandrat vidare.
" A sante sana squash banana, we we nuga me me apana"
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Finaste lilla Rafiki - vila i frid tillsammans med Stuart och Timon <3

2017-01-13 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0