Hejsan på er!

 
Hallojsan och hejsan på er igen alla ni läsare som sitter någonstans där ute framför en skärm, Vissa av er kanske redan har kikat in hit idag och kollat inlägget som jag redan skrivit. Medan det kanske är första gången för vissa andra av er som klickat er in just hit. Oavsett anledning till varför ni valt att kolla in just min blogg så säger jag ett enkelt hej till er alla. Har ju visserligen redan skrivit ett inlägg idag men ibland kan det ju bli flera då det har gått ett tag mellan varven innan. Dessutom så måste jag ju bara få lov att visa upp ett par söta bilder på Ariel tillsammans med en av mina modellhästar. Alltså ibland är hon så otroligt nyfiken på saker och i synnerhet hästarna ska hon alltid kolla in om hon får chans till det. Däremot duger det inte med vad som helst det är tydligt för jo jag försökte ge henne en egen tinkerhingst från schleich men den ratade hon nästan på en gång och var ointresserad av. Vet inte varför men hon blev kär på en gång då hon fick träffa Murdoch  så hon kanske tror att CarltonLima Emma är en liten version av honom.
Ariel tillsammans med sin nuvarande pojkvän Murdoch, ja vi kan nog kalla honom för det för hon verkligen älskar då jag tar ner honom och hon får snusa eller då täcket är på för då försöker hon klättra upp på hans rygg.
 
Vad är det här har Murdoch krympt ?
 
Nej jag tror visst att den är lite för liten men jag måste ju kolla in den grundligt i varje fall. Ingn häst lommer oanmält in i lägenheten åtminstone INTE då Ariel är vaken. Sedan hittade jag en speciell blogg idag minst sagt, i varje fall namnet Vuxna människor har inte hamstrar kändes väldigt nedlåtande och fördomsfullt. Fast så säger jag kanske bara eftersom jag tillhör den kategori av folk som känner sig väldigt mycket utpekad också. Jag vill egentligen bara säga att man visst kan ha hamster då man är vuxen för de är alldeles underbara små liv som förtjänar att få minst lika mycket respekt som något annat djur här i världen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0