Halljosan på er!

Hallojsan hejsan på er alla ni glada läsare som tittar in just hit till min lilla blogg igen. Kände på mig att det hade gått lite för lång tid mellan inläggen den senaste tiden men trodde ändå inte att det skulle röra sig om en hel vecka men så blir det ibland. Har helt enkelt pysslat med andra saker än att sitta vid datorn och då har jag inte prioriterat skrivandet heller. Dessutom känns det fortfarande bitvis konstigt att bara ha Ariel att tänka på numera men tills det andra löser sig så får det nog bli bäst så. Hon är faktiskt så otroligt underbar ändå hela hon att det är rent otroligt att vi har kommit så här långt tillsammans. Ja tänk jag som egentligen inte skulle ta en hona men ändå avgjorde att just hon kändes så rätt från första början. Fast visst vägen fram kanske inte varit helt lätt heller men nog är hon mattes prinsessa , absolut och idag var faktiskt första gången hon stte si till rätta en liten stund i mitt ena armveck och kunde mysa lite. I och för sig var hon väl trött och hade bara kommit ut för att dricka men det är väl kanske då man får passa på att ta upp dem om man har möjlighet.
Ska vi spela boll matte ?
Vad har matte gömt i alla de där påsarna hon har liggande framme ?
Fånga mig den som kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0