Morsning!

Hejsan på er alla ni läsare som klickar er in hit och har vägen förbi min lilla blogg så här på morgontimmarna. Ja vissa av er kanske kollar bloggen någon gång senare under dagen med eller ikväll. Hej i alla fall på er oavsett vilken tid på dygnet som ni har klickat er in hit.
Idag lär det bli sämre väder ute igen om jag förstått det heöa rätt så jag tänkte hålla mig inne, spela lite Sims 4 och se på skidåkningen på tv medan guldkoren sover. Ja ni får ursäkts mig om det blir mycket pladder om dem ett tag här men Theodor är ju en så underbar liten kille. Tänk att jag lyckas hitta dem varje gång, eller om det är de som hittar mig. Han var ju lite orolig första dygnet men nu verkar han vara helt trygg och han kan sitta och putsa sig både när han är ute i hallen eller när han har suttit i mitt knä i soffan.Sedan är han fortfarande lite blyg av sig och tycker inte om att bli infångad men det är något vi får jobba på för han sitter nyfiket på hustaket och vill gå ut eller så kastar han omkring på huset för att få uppmärksamhet! Det funkar ju, fast när han gjorde det imorse halv sju gick jag bara upp och bytte ut vattnet i deras flaskor &sa åt honom att tagga ner och det verkade fungera för sedan så har det varit lugna gatan.
Sedan var jag bara tvungen att fota Ariel lite med, i den perfekta kartongen, att jag inte tänkt på det förut eller så har de inte haft hålet där tidigare. Hur som haver så passar ju texten perfekt ihop med ena guldkornet med!
Inget gnisslande läte där inte men väl en godissugen tös som bara SKA ha droppen.
Theodor gillar dem inte alls men Ariel älskar verkligen de där godisdropparna
Vad säger man om den där blicken ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0