Hallojsan!

Hejsan svejsan på er alla ni läsare av denna blogg som tittar eller jag kanske borde skriva klickar er in hit idag och god morgon på er med för den delen. Idag skiner faktiskt solen för första gången här på ett tag och det känns så mycket ljusare när den gör det. Annars har vi ju haft minst sagt en lite konstig vinter i år och det känns lite trist då det inte har varit så mycket vitt på marken som det brukar. Somliga kanske inte gillar snön men jag menar det, allt i naturen behöver ju den där viloperioden på sig. Det var dagens lilla fundering om naturen som så ofta brukar komma med på åtminstone ett litet hörn i de flesta av mina iinlägg. Nu till ett helt annat ämne som jag faktiskt skrivit om en del på sistone nämligen Sims 4. Har börjat spela mer regelbundet igen och jag vet inte hur jag burit mig åt med familjen Willoughby. Först bodde Harry&Maggie tillsammans med sina två tonårsflickor utanför stan.Allt eftersom tiden gick flyttade Penny och Ariel som de heter hemifrån till en liten schabbig lägenhet i stan. Redan innan flytten hade Ariel träffat George och blivit kär trots den stora ålderskillnaden mellan dem.Fast det sa ju verkligen klick redan från början.Sedan föddes lilla Matthew och livet flöt på så sakteliga tills Penny också blev kär i en  annan äldre man som fanns i närheten.var det möjligen så att hon såg hur bra hennes syster hade det och ville försöka få samma sak ? Jav et inte kanske..hur som helst så föddes ännu en pojke som fick namnet Alistair och George dog elelr ja han blev ett spöke. I samband med det tyckte de att lägenheten börjat bli för trång och därför så flyttade Ariel och Matthew ut för att börja om och starta ett nytt liv.
Penny och Ali som hennes son kallas bor däremot kvar i stan och hon måste börja fundera över om lägeneheten räcker eller om hon ska hyra någoting bättre fast det kanske egentlgen räcker med en renovering.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0