Tänk ja

Hejsan på er alla ni läsare där ute som tittar in just hit på min lilla blogg. Många av er kanske befinner er på resande fot, eller så har ni redan landat så här dagen före självaste julafton, Ja tänk vad tiden går fort ibland men nu är det alltså dags för att fira jul igen :)
Här blir det som vanligt lungt med god mat & trevligt sällskap hemma hos mamma och pappa sedan blri det väl lite firande efteråt med guldkornet men jag skippar hans julklapp i år. Han får ju ändå så mycket godsaker och blir så bortskämd som han kan bli tänker jag.Ibland kan det faktiskt verka som han tänkt ta över världen men, ja det är väl just precis så som det brukar bli med att de små liven har en stor förmåga att kunna bestämma helt då de är vakna.Sedan kan de ta det lungt och ligga & sova hela dagen men det är ju så det ska vara. Fast det kan väl hända att han får en liten toarulle med godis i att roa sig med också, för det är någoting som han tycker är kul annars så låter han helst rullarna vara. Han är inte som Ariel som slet dem i stycken, det gör han enbart med kojjor så någon mysvåning har han inte i sin bur. Sedan försökte jag börja spela Sims 3 igen då päronens maskin inte klarar av Hundar&Katter i Sims 4 men det kändes enbart jättekonstigt numera. Tänk så fort det går att vänja sig vid fyran ändå, jag som från början sa att simmarna såg plastiga ut och nu kan jag inte vara utan dem ändå. Lite saknar jag dock hästarna, att inte kunns resa till olika länder och att man måste ta flyget till grannnen men på det stora hela så gillar jag kanske ändå Sims 4 trots allt. Hade ju dessutom avinstallerat det då jag inte kan ha både spelen liggandes på datorn där men då jag körde in hela på nytt så märkte vi att alla spelomgångar låg kvar! Så skönt att slippa göra om allt men hur kunde det gå till för det brukar ju faktiskt försvinna men det kanske var bra att lägga över allting på disken D som jag gjorde den senaste gången men resten ska väl också försvinna vid en avinstallation. Nåja jag är ju glad att hushållen fanns där, för nu skipper jag göra om dem.
God Jul från mig och Theodor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0