Skolstart!

Hejsan på er allihopa dåså var det en vecka sedan jag senast var inne och uppdaterade med ett nytt inlägg igen. Tänk , det är ruskigt vad tiden kan gå fort ibland men det blir ju så på sommaren med att jag är ute mer och gör andra saker än att sitta inne vid datorn och häcka. Idag har däremot jag och Theodor landat i staden igen efter semestern och ni må tror att mitt lilla guldkorn snabbt kommer in i sina rutiner igen med att sitta på huset och titta på matte tills han får gå ut, men det är klart han måste ju skynda sig att hamsterifiera lägenheten igen och nog känner han igen sig alltid.För det gick väldigt fort för honom att hitta den gamla vägen över brädan ...så nu tycker han väl att matte kan titta åt något annat håll ett tag så atth an kan smita in under sängen och gömma sig i hörnet där han brukar trivas att sitta. För då tror matte att han har försvunnit och det är SÅ festligt att leka kurragömma! Nåja vägen in bakom frysen är ju spärrad numera så dit in blir det i alla fall inga mer utflykter..på tal om det ja nu måste ni ju få veta vad jag gjorde för två dagar sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0