Theodor-bus

 
Tjipp, tjipp på er allihopa. Ja mina tankar var lit överallt efter att ha sett på nyheterna igår och fortfarande så känns det bivis konstigt det som inträffade igår. En del av det tror jag ingår i den där mekanismen man har för att skydda sig själv mot alla de jobbiga tankar som kan sättas igång av en sådan händelse. Fast nog om detta nu över till något helt annat nämligen min lilla hamsterman. Han blir så bortskämd varje kväll med en timmes lek och social samvaro med matte.Fast det är ju klart att man ska ta vara p åden tid man får ihop med de små guldkornen för fastän de är små så förgyller de ju ändå ens liv så mycket att det rent är otroligt konstigt att det finns folk som underskattar dem fortfarande och skrattar åt dem. För även små djur är underbara varelser och jag säger det igen ..de är fanntastiska!
Vems lilla söta bakdel kan det här vara som försvinner över brädan ?
 
Theodor gym version 2.0
Sniff,sniff vad luktar det här ?
Titta vad jag har kommit på helt själv att man kan göra, till mattes stora...förtjusning läs ibland förskräckelse.
Hur högt kan jag klättra?, tror ni att jag kommer upp här?
 
Den här vägen kanske var lite säkrare att gå trots allt
Klart att Theodor ska kolla in alla nya kartonger som dyker upp i hans revir.
Men matte, jag kommer ju inte åt godiset själv ju!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0