Hoppla hejsan!!

Ojsan har det redan gått en vecka utan att jag har skrivit något nytt inlägg åt er ? Ibland går tiden väldigt fort helt klart det upptäcker man speciellt  en sådan här gång när man kollar in på bloggen och tvingas konstatera det.. Fast det är väl åter igen som så att jag inte har prioriterat att skriva något här utan jag har haft fullt upp med att göra andra saker istället. Ni vet sådana där saker som jag brukar roa mig med, det vil säga se på TV, pyssla , spela Sims och leka med Theodor som är så social att han sätter sig och bara väntar i ena hörnet på buren på att få komma ut. Detta kan han alltså göra även om han redan har varit ute för ha vet ju att det finns en chans till att man kan bli bortskämd då man bor hos matte och för tillfället är ensamt guldkorn. Ja då kan man alltid sno åt sig en extra stunds uppmärksamhet och rymma bort till köket(synd nog så såg matte mig i öronvrån och gick efter)
Det här är onekligen Theodors favoritplats och så fort han får på sig selen drar han iväg till bokhyllan. Tror han tycker det är kul att klättra omkring eller så kanske han botaniserar och försöker hitta något spännande att läsa.
Annars så har jag städat och gjort ett par fina fynd som jag ska försöka komma igång på igen. Ibland blir det ju så att man skissar upp något men tapapr tråden..lite som då jag skriver men då kan man alltid ta tag i en del av projekten på nytt senare.
Man blir glad då man hittar sådaa här skisser som är så fina, men som man av någon okänd anledning inte har jobbat vidare med. Sedan har jag bråkat en hek dek med Sims 4 den senaste tiden. Först så slutade saker att fungea, jag knude inte ställa små maskiner på bänkarna länge. Läste på lite och kom fram till attt det var något i downloads-mappen som orsakade eländet. Tömde den och fick ordning på spelet igen. Hämtade ner familjen jag nyss påbörjat från galleriet och började om. La försiktigt tillbaka sak för sak i CC mappen och det såg ut att gå jättebra. Tills jag upptäckte att det fortfarande fanns problem med en viss sorts bänkar där jag fortfarande inte kan ha någon diskho. Det är dock ingen CC bänk utan en av Maxis egna *suck* men nu funkar alltså allt annat och det känns eg som att felet kom sig efter den senaste uppdateringen de gjorde. Innan dn hade jag aldrig några problem efter att jag lagt allt i mappen D istället för på C som jag hade förut.
Hur som haver har jag kommit igång  trots allt steul med själva spelet. Har en familj nu som jag är ruskigt nöjd med :om jag får säga det själv men jag kanske ska skriva om dem i ett eparat inlägg istället så blir det inte för långt för er som inte orkar eller är intresserade av att läsa grekiska :P men det är ju bara dom så att jag tycker om att spela helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0