Inspiration

Ibland låter jag mina små guldkorn få inspirera mig då jag ritar som ni kanske har sett förut. Just nu är jag väldigt inne på att få till fler sporthamstrar men ibland får jag ju göra lite variation på dem och inte bara låsa mig fast vid ett tema. Nej jag satt och klurade lite på vad jag skulle göra men för ett par kvällar sedan kom jag på det. Jag skulle helt enkelt rita något som var kriminellt sött för de är ju det och man kan inte annat än att bli inspirerad heller då Ariel sitter där med sitt portabla skafferi i kindpåsarna och låtsas som att det regnar. Så lita på att det kommer att dyka upp fler teckningar på bloggen framöver som föreställer små guldhamstrar i olika roller.  Sedan har jag inte bestämt mig än för om jag ska fylla i mer med ina promarkers heller, för de stinker ju så och just nu har vädret för att sitta ute och färglägga inte varit det bästa så då får jag nöja mig med att bara ta färgpennorna så länge. Visst är det lite likt Stuart Little trots allt ? Ja det kanske inte är så konstigt att man snöar in på dem ibland då de sitter där och ser sådär helt bedårande söta ut. Jag tror faktiskt att det skulle vara svårt att sätta en hamster i finkan också, för de är ju inte bara söta och att samla mat, nej de är himla bra på att hitta alla små öppningar och smita ut igenom också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0