Hallojsan!

Hejsan hoppsan på er alla ni läsare där ute som ramlar in här ikväll, Nu har det gått några dagar igen sedan jag skrev något här senast men det är ju inte alltid det händer saker heller som jag tycker är värda att skriva om. Eftersom det har varit några dagar med dåligt väder har jag faktiskt inte gjort så mycket alls. Mest suttit och sett diverse serier men såklart såg jag även på Finnkampen. Stort grattis i efterskott till både Sveriges damlag och såklart även till herrlaget som vann efter en spännande tävling! Extra speciellt kändes det såklart med Kim Ambs vinst i spjut och vilken snygg volt sedan ;). Fast nu kanske jag inte ska skriva mer om idrott eftersom jag antar att alla av er kanske inte är fullt lika intresserade som...jag ändå visat mig vara. Visst jag tycker om att titta på blandad sport på TV men jag är inte speciellt bra på att utöva någon själv om hamstermys inte räknas som en gren då ?
Nehej inte det...jag misstänkte nästan det, attans annars hade jag i alla fall varit bra på något. Idag så gjorde jag åtminstone bort att gå och handla men sedan så var jag ute och mös med två av guldkornen som fick njuta av varsin liten stund ute i spenaten, Det var faktiskt härligt att kunna gå ut med dem så här sent på året. Ariel utforskade världen ivrigt och Timon skulle som vanligt visa att han minsann kan gå utan sele. Stuart då ? Han gjorde som han brukar och sov bort dagen men han fick komma ut och bli lite extra bortskämd ikväll istället. Vidare så fick jag för mig också att försöka få till en bra bild till en tävling där man kan vinna ett badlakan som ser ut som en gigantisk flasketikett. Hade trott att jag skulle få ett bra kort på någon av killarna men den som levererade var istället min lilla tös. Hon är verkligen obotligt nyfiken på allt! Fast det är samtidigt det som gör henen till en så härlig individ också  och jag är så glad att hon hittade sin väg hit! Bättre tjej hade jag inte kunnat fått tag i men visst var det en rejäl chansning från första början men när jag ser henne så här idag, så nej jag ångrar verkligen inte mitt beslut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0