Hallojsan!

Hejsan svejsan på er alla ni morgonpigga läsare där ute som precis kanske just har tagit er upp ur sängen, nätt och jämt eller ja såklart hallå på er andra också. Oavsett anledning till att ni klickat er in just hit så är det kanske enklast att jag bara skriver hej men det känns så kortfattat att börja så. Själv så har jag ju varit igång ett bra tag och hunnit med både att äta frukost och sköta om guldkornen. Så ser mina morgonrutiner ut, annars så tänkte jag nog mestadels ta det lugnt idag och förbereda mig inför morgondagen men det tänkte jag återkomma till sedan. Nu ska ni får veta hur det går för mina simmar. Det var ju ett tag sedan jag skrev här om dem så jag tänkte att det kunde vara dags för en uppdatering kring läget med dem igen.
Så här ser alltså familjen MacKenzies hus ut till exteriören.
 
En av döttrarna, Connie hon som är konstnär/författare har äntligen tagit modet till sig och flyttat hemifrån till ett eget litet ställe.
Det är ju inte helt klart än men så här ser i alla fall övre plan ut, sedan är det en del jobb kvar nere i källaren men jag tror att det kommer att bli riktigt fint till sist.
Hon försöker sig även på att lära sig fotografera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0