Halloj!

Hejsan på er alla ni läsare där ute som har gjort det goda valet att titta in till min lilla blogg just idag. Nu har det gått några dagar igen sedan jag skrev några rader senast men det är ju lätt hänt att det blir så i perioder och varje dag kan man ju inte hålla på att uppdatera för då skulle det bli enformigt. Ja vissa kanske tycker att jag upprepar vissa saker nog ofta redan nu men jag vill ju hålla mig till ett visst format då jag skriver om saker här. Annars skulle jag lätt kunna brodera ut vissa inlägg men då skulle det bli mindre noveller för er att läsa varje gång. Så jag försöker hålla mig så kortfattat jag kan ändå även om jag samtidigt också försöker behålla den där känslan i orden. Nog om detta nu till något helt annat . Jag återskapade ju en karaktär från Sims 3 i fyran rätt nyligen och jag började berätta lite om honom. Nu har jag kommit fram till att han och hans nya fru nog ändå får fortsätta bo ihop sedan de adopterat en flicka som heter Emma. Man kan säga att de fick en nytändning i förhållandet efter det och de har dessutom blivit goda vänner med henne. Annars kan ju även relationerna mellan familjemedlemmar i Sims knaka så nu är enda problemet de har de lite störiga grannarna. Annars så har mamma Kate hittat sia passioner här i livet med, hon tycker om både matlagning och att skriva böcker. Så simdalerna har börjat ramla in på kontot eftersom Donald just blivit befodrad och numera sitter i kommunfullmäktige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0