Hallojsan!

Hejsan hoppsan på er alla läsare där ute. Ja hoppsan kan man ju verkligen såga för nu har det gått en hel vecka sedan jag uppdaterade här med något nytt inlägg. Nej jag kanske inte är helt beroende av tekniken i alla fall då men det blir lätt så nu på sommaren att man gör mycket andra saker istället och därför blir det inte uppdaterat med samma frekvenser här heller. Man går liksom lite på teknisk sparlåga och passar på att vara ute och njuta de dagar vädret är fint istället. För det är verkligen härligt att bo i en stad där det även finns små oaser centralt och på relativt nära håll. Som idag så har jag kunnat sitta ute och njutit av att se silvertärnorna fiska och ett par småskrakar som guppade runt på vattnet. Dock så blev det inga kort eftersom jag hade glömt att ladda batteriet och nu har jag bara ett till den nya kameran. Hur som haver var det så skönt ända tills lugnet stördes av ett skrälle till vattenskoter. Inte kunde jag heller se att föraren tog någon hänsyn till djurlivet utan han bara dundrade rakt på där inne i hamnen. Nej eftersom friden var förstörd så gick jag och beställde snabbmat som jag ju gör där på kiosken ibland då jag går hemöver. Hade ju egentligen planerat att gå och handla men det får alltså vänta tills en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0