Hejsan hoppsan!

 
Hej på er allihopa. Idag är det mulet väder här och det känns lite igengrått. Fast det är väl med andra ord typiskt vårväder egentligen då det varierar från dag till dag och från vecka till vecka. Det brukar ju vara så en period ända tills att sommaren börjar och det har torkat upp riktigt i marken. Idag tänkte jag i alla fall ta det lite lugnt, i varje fall mindre stress än det blev med Ariels lilla utflykt igår. Den som är mest oberörd av allt, ja det var hon redan då jag fick fatt i henne är såklart guldtösen. Hon sover som vanligt gott i sitt hos och har varit ute och gjort sina morgonbestyr, dock så fick hon bara gå ut en liten stund i hallen och jag höll ögonen på henne hela tiden då hon sniffade runt.Som tur var så hade hon inte så stort intresse av att klättra över brädan idag men jag tror det luktade kille i hallen så då blev ju det mer intressant att vara där. N uvar det dock inte Stuart som hade varit ute före henne utan Timon som fick sig både en stund på golvet och lite mattemys på sängkanten.Fast det är ju något som han och Ariel är lagom roade av utan det ska mer vara fart hela tiden med de två, medan Stuart han är som ni vet min soffpotatis samtidigt som han är en liten superhjälte väl värd sin vikt i guld. Fast ja han blev nog lite less på all uppståndelse igår han också för idag hade han stängt för dörröppningen i huset med alla leksaker han kunde hitta. Kollade dock till honom för säkerhetskull och han såg ut att må som en prins då han tittade på mig sådär yrvaket och undrade vad i hela friden jag pysslade med.
Mys med Stuart Little i soffan är så här härligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0