Hej!

Hejsan på er alla bloggläsare där ute och god dagens på er oavsett vilka ni än må vara som kollar in här. Det är lättast att säga hej till er alla så slipper jag omformulera mig så mycket. Idag är det lite gråmulet väder här så jag tänke. hålla mig inne. Ja jag hade säkert försökt ta mig en promenad om inte min mage krånglat till det igen. Började redan igår kväll med äggraparna och frossa. Toppen. Försökte att ignorera det men i natt kom alltså en till vända av det jag nu har. Så nu är det alltså vända sex på en månad, det går upp och ner vissa dagar är som vanligt också dyker det så här igen.
Fast nu vet jag ju åtminstonne hur jag ska göra för att bli av med eländet, ett tag i alla fall så får man se vad man kan göra åt det. För det jobbiga är ju att det inte lägger sig helt utan att det tar om hela tiden. Så segt är det minsta man kan säga att det är . Annars har jag ju sällan magsjuka men det lutar ju ändå mest tycker jag åt att det är någon envis liten bakterie som jag råkat ut för. Förutom det så är det dock bra med oss alla fyra. Ja Timon hänger med än och stundtals är han faktiskt så pigg att han är ute och klättrar. Så än får jag nog ha kvar min Timmymolnman ett tag så får vi se vad som händer sedan.Småttingarna är det full fart på och Ariel har blivit så mysig att ha och göra med . Det vågade jag aldrig tro i början men nog har hon lindat mig kring sin ena tass. Fast lite måste man väl ändå få lov att skämma bort dem &Stuart är ju soffpotatisen nummer ett för även om han lyfter hus så tycker han också om de där stunderna på kvällen med mys framför tvn. Då sätter han till sig hos en och börjar förnöjt att putsa sig. Det är kvalitetstid det. Nej nu ska jag gå tillbaka och lägga mig i soffan igen så får vi hoppas att det här inte blir så långvarigt denna gång. Jag gör i alla fall mitt bästa för att skrämma bakterien på flykten, på återskrivande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0