Sims

Ja jag bestämde mig ju efter många om och men för att Peggy skulle få fortsätta bo ihop med Dudley och jag ångrar mig faktiskt inte. Nej jag gör ju inte det eftersom deras lilla gård verkligen hat blivit supermysig men det krävdes ju minst sagt lite renovering för att få till den.Ändå så har jfg faktiskt egentligen inte gjort så mycket på den mer än att ända planlösningen en del och lägga till stallet. Om man får lov att säga det är jag i alla fall väldigt nöjd med allt, kanske först och främst just huset då.
Så Peggy blev alltså kvar med chefen ;) ja han är faktiskt det fortfarande men han går snart i pension, kanse det är just därför också som de två lever en dag i taget. Fast trots ålderskillnaden så kompletterar de två varandra så otroligt bra och han ser till att hon håller fötterna på jorden.Dock är det inte ngt stort problem eftersom båda två trivs bäst hemma med sonen Zeth också har de ju adopterat ett föl med :
Fast Peggy fick faktiskt göra en resa ikväll så hon kunde göra klart ett karriärmål
Utflykten gick till Shang Simla
Såklart skulle hon prova på lite lokala specialiteter.
Slutsatsen blev att hon är som jag, hon tål inte alls kryddstark mat!
Sedan passade honpå att lära sig ett par sånger och hon träffade även en ny vän.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0