Hallojsan!

Hejsan på er alla läsare där ute som kollar in här denna dag. Vissa av er kanske just har vaknat medan andra kanske har varit i farten ett bra tag. Själv så tillhör jag nog mer den andra kategorin fast egentligen har jag alltid varit mer av en kvällsmänniska än att kliva upp på morgonen. Fast nu har jag ju tre guldkorn inneboendes som måste skötas och då är det enklast att göra bort det just på morgonen. Nej jag skulle ju inte låta dem ta över hela inlägget idag också. Så nu till det ämnet jag egentligen tänkte skriva om idag. Ni som följt mig ända från början vet att jag spelar Moviestarplanet. Hela bloggen har ju en design som skvallrar om det ändå så var det väldigt länge sedan jag berättade vad som händer där.Fast jag spelar ju fortfarande även om jag inte är så aktiv som jag har varit tidigare. Anledningarna till det är många men i huvudsak är det egentligen en stor orsak och det är alla taskiga kommentarer man får. Helt random människor som skriver väldigt elaka saker, ibland rena trakasserierna. Även om sidans regler&villkor tydligt förbjuder sådana saker så förekommer det alltså. Min fråga är så enkel varför skriver man de där sakerna till någon man inte känner ? Är det kanske därför man tror att det är mer ok, men även bakom ett tangentbord sitter det ju faktiskt en människa. Sedan tror jag att vissa bara är ute efter att försöka förstöra för andra, åtminstone de som inte lägger av trots upprepade varningar från support. Då tror jag mer på något annat nämligen att de är troll.Och hur blir man av med sådana på en sida som ska anses vara trygg&säker ?
Det får någon annan svara på, den som kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0