God dagens!

Tjenamoss alla ni bloggläsare där ute. Ja hejsan till alla er som såklart brukar kolla in här men även till er som bara råkat klicka er in av någon okänd anledning.Nu har jag äntligen fått inloggningen att fungera igen. Fast inte i Internet Explorer på datorn hemmavid, där funkar det fortfarande inte av någon konstig anledning. Så jag får alltså logga in här via Firefox istället. Ja ibland kan man få fnatt på det tekniska krånglet. Annars så skiner faktiskt solen ute och det kändes skönt i luften då jag var ut tidigare på en liten prommis för att fixa några ärenden som jag hade men nu har jag landat här hemmavid igen och ska fixa lite saker så här på dagtid då hamstrarna sussar sött. Stuart var vaken i morse så han fick komma ut och leka i hallen och mysa en stund. Fick han själv bestämma skulle han nog vilja bosätta sig i hallen dock :P men nu fick han iaf vara ute medan jag städade åt de andra och bytte vatten. Lillan kom ut en stund innan hon gick in igen och Timon var ute på toaletten och drack lite innan han tyckte det blev för ljust.Så jo så dagarna flyter på här :). Kom ju dessutom igång med min planerade familj i Sims 3 också
 
Familjen Fitzpatrick , från vänster pappa Gerald, Stanley, Rosie, mamma Trisha också tonåringen Faith
Från början hade de inte ens ett hus, utan de fick bo på brandstationen
Som turligt nog hade tillräckligt många sängar och ett kök.
Sedan började bygget av ett tvåfamiljshus.
Så nu har de i alla fall tak över huvudet, även om mycket jobb fortfarande återstår med bygget
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0