Morsning korsning!

God morgon på er alla läsare som ramlat in här eller brukar läsa några rader här ibland.Än så länge är det mulet om jag tittar ut. Lär bli regn senare på eftermiddagen så nu tänkte jag försöka få på mig lite kläder och göra bort lite små ärenden. Fast det får bli om en liten stund. Först har jag såklart börjat dagen med att umgås med guldgänget. Alla tre har fått vra ute varsin liten stund och nu sover de så fridfullt igen. Ariel gör stora framsteg och jag tror att hon sakta men säkert börjar bli mindre rädd för mig mig. Även om hon fortfarande är lite vaksam och kan bitas så känns det mer som det beror på att hon är osäker ännu. Det är inte konstigt efter vad hon varit med om heller tidigare i livet. Så det är bara att ha tålamod och ge henne mycket kärlek vilket jag också gör. Också får jag tro att vi till sist ska börja lita på varandra helt och fullt. Det är redan så kul att se henne upptäcka hallen på egen hand..och oj vilken fart hon får upp de korta stunder hon får vara ute i bollen. Dessutom vill hon vara där jag är, så nog är hon lite social trots allt. Fast nu skulle mitt inlägg idag inte bara handla om hamstrarna även om det är lätt hänt att de tar över. Nej jag skulle skriva om hur glad jag är. Har ju inte skrivit om MSP på länge trots att det egentligen är grunden för bloggen. Jo jag hänger kvar på moviestarplanet.se. Loggar kanske inte in lika mycket längre , eller jo men i somras hade jag en helpaus. Tror det behövdes faktiskt för det blir lite jobbigt ibland med alla som inte lyssnar på en på sidan utan försöker köra över en. Fast nu kom suget tillbaka och jag loggar in för att samla och sköta om booniesarna. Har ju inte kvar alla 30+ som jag hade förut men de är ändå över 20 st.Ibland gör jag ARTBooks och nu har en av dessa vunnit tredje priset i tävlingen! Tack till alla er som spelar och har röstat. Visserligen är ju priset bara 1 dags VIP men jag trodde ändå aldrig att det skulle hända efter alla försök jag gjort! Nu har jag fått se att det faktiskt är möjligt att vinna något efter en längre tid med. Så tack igen och håll koll på era önskelistor framöver om ni spelar MSP.
Det var alltså det jag skulle säga innan jag gled in på hamstarna men nu ska jag försöka få något gjort idag också trots det lite ..kymniga vädret. Fast det är väl vanligt att det är den här väderleken så här års, men ett par saker tycker jag inte om och det är kylan och fukten som börjar lägga sig som en filt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0